måndag 13 juli 2009

Hejsan alla glaa'

Ja, då var de dags att ladda upp igen...I lördags klev en väldigt trött anna upp klockan 6, lr näe jag försov mej till kvarti 7 (a) en trekvart att göra sej klar på de går nästan inte för lilla seeeega anna de e...

fast nu gjorde de ju de då :p så sen kom vi iväg .de gick inte så bra för mej... Första varvet så sket sej allt!

Gjorde inget bra... Men sen på andra gjorde jag en birdie själv! Stolt!!!Sen på 7.an så kom det två emot oss och de var Hasse med hans pappa :) dom stanna och prata lite sen gick dom de var trevligt och sen fortsatte vi...Senare så åkte vi och lyssna på lite hårdrock :) kulkul men ja skulle upp tidigt för vi skulle åka till ****** på utst. de gick inte alls de e... en 3.a vart de pga underbett menmen vi kmr igen!

Idag har jag gått 8 km me vovvarna sigge orkade nog 3 km jag fick bära honom 2... mamma kom efter att vi hade gått 5 km för att hämta latmasken... ;p men ja och lopplåda fortsatte... :))de va skönt iaf

.Jag har vare lite krasslig ida a hoppas att de går över snart

MvH
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar