tisdag 5 januari 2010

nytt inlägg!


Hallå igen! Nu var det ett bra tag sedan det kom in lite nytt här! Jag har inte riktigt varit på något skrivhumör.
Men det har hänt massor! Fast allt de orkar jag inte skriva hehe...

Jag har lagt nyårslöften! Jag ska träna riktigt hårt inför denna säsong! Har redan börjat! Jag har funderat och kommit på ett nytt löfte, jag ska bli bättre på att skriva här, jag vet att jag har sagt det förr, men nu ska jag verkligen försöka!
Eftersom att vi snart kommer upp i flickor-A så vill jag kunna vara med hela tiden och därför tränar jag!
Men idag är det vilodag, och nu ska jag baka inför då jag ska till Vicken!
Igår var vi på hockey, det var väldigt trevligt :)
Bilder ska jag försöka ladda upp om jag kommer på hur mna gör, hmmmmm

Ha det bra!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar