fredag 18 juni 2010

Det här med insperation...


Ja, jag har haft en insperitaionskälla förut. Det var en inom bandyn. Och jag blir såhär lycklig utav att ha en insperation. Jag mår såå mycket bättre, jag lever bättre, äter bättre, är bättre.
Men sedan kan man ju tappa sin källa till del och inte alls känna lika mycket för den. Då gäller det att hitta en ny! Som jag har gjort med Fernando Torres. Jag vet inte mycket om honom men ändå så utstrålar han en energi som jag fäster mig vid.
Jag spelar inte heller fotboll men jag blir mycket mer motiverad till träning inom min sport bara genom att ha honom som min källa.
Jag har bestämt mig nu för ett bättre liv med mer träning så att jag mår mina mål, bättre kost och så.

Tänk att allt kan förändras bara genom en liten människa, en människa kan få mig att vilja må bättre utan att denne inte ens vet vem jag är.

Jag tycker att alla borde se efter vad som skulle kunna motivera sig själv som människa och sedan följa detta spår.

Tänk på det iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar