onsdag 3 november 2010

Jobbigt läge

Nu var ett väldigt länge sedan jag skrev här. Men det har varit så mycket och jag har varken känt att jag har haft tid och lust.

Nu sticker jag iaf snart ner på träning i 2h.
Jag har precis märkt att vi har MTV. Ganska tufft, fast jag känner mig lite efter.

För någon dag sedan när jag åkte tåg så hade jag två gubbar bakom mig.
Låt oss kalla dem Gubbe 1 och Gubbe 2. Något i den här stilen var deras konversation

Gubbe 1: Jag har hört att det har kommit något nytt, Cupcake. Vad är en Cupcake?

Gubbe 2: Cupcake, hmmm... En koppkaka? Höhöhöhöhö. Nej men det kanske är en motsvarighet till de Öländska kroppkakorna?


Och så fortsatte de att diskutera dessa underliga "Koppkakor". Förstår ni min frustration när jag sitter och vet vad det är?! Höll på att bli tokig när jag hörde deras teorier...
Aja dom slog upp det i en ordbok (som dom hade med sig på tåget? hahah) och kom fram till att det var en supersöt muffin med ett färgglatt glasyröverdrag.

Hah...

Sedan började de smaska. Skitroligt, eeh, nej men kunde ha varit




Bild lånad från Google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar