söndag 26 december 2010

Day ten- song you listen to when you're happy, sad, bored, hyped, mad

Yes! Min playlist är grrrym! Finns allt där!


En låt som jag lyssnar på när jag är glad är väl Du och jag Jerker! Med Björn Rosenström! Sååå grymt härlig låt! Hahah :D Snacka om att den är härlig!

Björn Rosenström har vissa låtar som är så grymt härliga, så han får stå för det glada :D


Ledsen/nedstämd, då ääääääälskar jag låten In the Shadows med The Rasmus!

Snacka om att man sitter och tycker synd om sig själv då.


Uttråkad, då brukar jag gå genom hela listan. Har ingen speciell låt då. Då får den rulla som den vill typ... ;)


Hyper, DÅ BANNE! The Wistle song med DJ aligator! Snacka pepp! KÄRLEK till den låten!


Sur, jag är aldrig sur...? Jo okej ibland... Fast jag vet inte vad jag brukar lyssna på då...? Johnossi...? Jo säger det! ;D
Steek, jag vet. Ur arkivet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar