lördag 15 januari 2011

Party, Kamaru, Fiesta, Forever

Kom 2 randombilder från Flo-Rida. Åh vad jag saknar det!


Bara för att Jonas tyckte att jag var dålig på ett uppdatera, okej det kanske jag har varit oxå men ändå, så gör jag TVÅ inlägg idag.


Snart är jag typ på elitnivå i bloggning.




Eftersom att jag la upp en bild på familjen i förra inlägget så kan jag ju skriva lite om hur de är oxå.




Syster, Lillgammal! Hon har ofta fått höra "jaaa, mamma" utav mig. Grymt kul att se hennes reaktion varje gång jag säger det.




Far, fyller snart 50 beter sig som 10. Har en stark feminim sida som ofta tar över. Han tycker även väldigt mycket om att driva med andra personer och jävlas.




Mor, galet snäll och gullig. Den enda normala i familjen förutom mej.




Sen har vi ju tre hundar, dem behöver vi ju knappt nämna... De är ju som de är. Typ.


En surgubbe, en diva och en lurv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar