onsdag 30 mars 2011

"It's a beautiful daaaaay..." -shut up.

hemska dag. Till viss del. Sen har vi ju några highlights men det här är ett depp-inlägg så dem skiter vi i. Började dagen med sendrag i vaden. Vaknade vid fyra utav det. Vidrigt. Låg och spände mig så jag nästa sprack. Fast gjorde ju såklart inte det, annars hade jag ju inte suttit här. Eller? Nä, det hade jag inte. Spoooky... Shit vad cepe jag är. Back to the subject. Skoldagen började med NO, mitt favoritämne. Fast nee. Nya platser längst bak och får vrida sönder skallen för att se något. Om jag lutade bakåt så skymde jag för de stackrarna som satt bakom mig med ännu värre platser. Nu tar vi resten lite snabbt:

  • skon gick sönder

  • huvudvärk

  • onsdag

  • massor av plugg

  • vilket resulterar i fyrkantiga ögon

Lite slutsater



  • Tror jag börjar bli schizofren, vilket man kan börja ana om man läser texten

  • i kopparsulfat finns koppar

  • onsdagar borde avskaffas.


BOOM BOOM BOOM EVERYBODY SAY WEEEHO!


Hejdå








Friska tjejor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar