måndag 20 april 2009

Bandy+ härligt vårväder

Hallå alla gla'a!

Franco Bergman blir ny förbundskapten. Det tror ja passar honom perfa!
En man med stort bandyintresse, ett brinnande hjärta för bandy.

Juho Liukkonen är redo för Bollnäs. Undrar hur Juho kommer klara sig i den svenska elitserien... Svenska är ju lite tuffare...
Simon Jansson sveriges bästa, vad blir det?... 17 åring 18 åring? aja han ska iaf oxå till byn!
Micke Jernberg "den förlorade sonen" ska hem till byn igen! Det känns skönt. Jag tror att byn kommer ha en toppen uppställning till säsongen. Med både Simon Jansson och Micke Jernberg.
Välkommen säger jag till dom.
Jag kommer lite efter men det har ju inte blivit nån blogg fören nyss... Så "bättre sent än aldrig"

Men nu idag har jag iaf varit ute och gått. Gått i det härliga vårvädret!
Nu ska jag snart plugga... *SUCK*
Aa men det måste göras!
Nu ska jag gå ut snart tror jag. Inte vara inne idag iaf!

Aja hare gött
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar