lördag 18 april 2009

Soliga, härliga, härjedalen

Tjoosan!
Idag är det väääldigt soligt och skönt :)
Jag vaknade denna dag runt 9?
Och sen så vart det längdskidåkning :D
Vi skulle ta en tur på en mil.
Men det vart kanske 16 km istället. Vi åkte bara några km omväg...
Aja men det var jätte härligt! Soligt och skönt! ( som jag skrev :p) Och som jag skrev igår så ville jag bli lite brunare.... Det är fixat de! Nu är jag lite brunare iallafall! Så nu ska jag snart ut igen och bättra på den lite.
Just nu ligger min lilla underbara hund i sängen mittemot mej. Hon sover. Ovanligt... Eller de e nog inte, de hon gör dom timmarna vi är inne om dagarna...

Nä men nu måste jag ut!
Jag ska ta med min bok :D
"Låt den rätte komma in" att läsa den är ett måste!

Hare gott
Kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar