torsdag 13 augusti 2009

Ojojoj...


Hallå!


Men ojojoj vad länge sen jag skrev något här!

Men nu blir det gjort.

Och åååååååh vad mycket bandy det har blive!


Jag har bla sett mýran, ville, micke, M Andersson, M Hammarström, kuben , och Hasse:D

Härligt säger jag!

Och ja jag borde bli liiiite bättre på att skriva här men nu är ja inte hemma och här har ja inte så vidare med täckning...


Jag har gjort massor av saker sen sist jag skrev!

Jag har tex äntligen vågat mej på STOOORA bergochdal banan på Grönan *STOLT*.

Ja jag vet ni kanske inte tycker att det är något men jag tycker verkligen inte om att åka olika såna saker... människor är gjorda för att stå på marken och kolla på bandy. Så de så ;DD


Men jag ska som sagt förbättra mej och börja skriva mer här.



Ha det gott

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar