lördag 8 maj 2010

Lördags kväll, fortf. sommarklädesproblem!

Ja, nu sitter jag här igen och kollar efter sommarkläder!
Går precis lika bra som sist, vilket inte gick bra alls...

Menmen LIFE FLOWS ON!
Har precis tittat på Avatar, jag är väl inte direkt stormförtjust i den. Är inte så väldigt inne i science fiction, men bra det var den väl.
Kan knappt tro att klockan bara är tio!

Vad ska jag göra i 2 timmar?! Man kan ju inte lägga sig vid den här tiden på en helg?
Eller, jag har aldrig testat det men nu är det helg och då ska man vara död när man går och lägger sig!

Aja, får väl underhålla mig själv. Rulla med tummarna har ju LP lärt mig at det kan vara riktigt lurigt ibland!

BTW! Helt appropå inget! JAG SKA ÄNTLIGEN LÄGGA PENGARNA PÅ EN SYSTEMKAMERA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar