torsdag 8 juli 2010

Jag ska egentligen plugga moppe nu, men jag har verkligen ingen lust. MEN jag måste, tänkte bara göra ett kort inlägg nu innan.
Jag måste verkligen ut och springa nu verkligen verkligen verkligen! Inte kommer jag med i något lag annars hellere.

Är det inte härligt att spanien är i final? Gaaaaaaaaaaaalet! :D
*slutpratat om det området, bara så att ni vet*

Sprang och hoppade då vickan fällde mig, magplask till 100! Så gräsligt snyggt!


Badade med Vickan och Vilma igår. Då de badade fick man höra mycket tok från vickan, fattar inte vad hon får allt ifrån men här är ett exempel;
Vickan simmar mot vilma då hon plötsligt försvinner under ytan.
Vilma; Vickan, vad gör du?
Vickan; Ja, ja glömde bort att simma

Ja, vad säger man i dagens samhälle? ELIT!! :D


Nej nu ska jag byta header och plugga
byebye :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar