söndag 11 juli 2010

Tortyr på annat vis...


Jag håller just nu på att smälla av... Spanien kom igen GAAAAAH...
Tänk om det blir straffar?! Nej jag klarar inte av att kolla då...

Nu härmar jag en blogg som jag läser,
http://mimmilinnealindberg.devote.se/
och är lite smånyfiken på vilka som läser min blogg! Så släng in ditt namn tack! :D

Sedan har jag lite frågor som jag skulle vilja ha besvarade;
1. Finns det något jag kan förbättra i bloggen? utseendet/mer bilder/dålig uppdatering? Vad som helst, öppen för förslag!
2. Hur ofta läser du? Varje dag/varje vecka/nästan aldrig?

Okej, två men jag har inte så mycket i hjärnan nu...

En sista sak, jag är ganska besviken på Ben and Jerrys glass...


Och lite sådär helt appropå inget så får ni en solnedgång, ååå vad jag e snäll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar