lördag 18 september 2010

August Hammarbäck


"15 årig kille som borde haft livet framför sig. Att tiden ska läka alla sår, det kommer nog att ändra sig. När höst blir vinter och vinter vår. Natten kommer, åren går. Kommer det någonsin gå en dag utan att vi tänker på dig? Vi kan inte lägre veta var du är nu."

Jag sitter och gråter och gråter, är det konstigt när jag inte har träffat killen på ca 11-13 år? Jag vet inte men jag gör det ändå. När jag fick veta detta ställde jag mig framför spegeln och kollade mig själv i ögonen. Jag vet inte vad som drogs in i mig men jag var så förbannad och ledsen samtidigt. Tillslut öppnade jag munnen och sa "Jävla död".

RIP <3

1 kommentar:

  1. :(
    Men gullunge. Finns alltid om du vill prata, eller vad du nu vill♥ Puss på dig bästa Anna♥♥♥

    SvaraRadera