fredag 17 september 2010

Den som väntar på något gott, får leta i godisskåpet

Ja, dags för ett inlägg. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men så blir det när man har mycket i skolan.

Jag har åkt mycket moppe med vickan ikv. Det tog slut på hennes olja(höhöhöhö) så nu står den gär i vårat garage. Vi missade även bussen. Skickligt!

Imorgon ska jag på handboll, med vickan. Hon kommer inte kunna komma ner på något sätt(höhöhöhöh ) ;)

Jag ska försöka spela in när vickan skrattar och lägga upp det i bloggen. Om jag listar ut hur man gör. För det är kul, riktigt kul.

Onödigt inlägg, javet. Men jag måste ju fylla ut tomrummet. Jag har bränt mig på tungan när jag drack te. Jag har även sett mycket FINT idag VILMA.

Tog denna bild så att ni ser att även jag kan göra mål, tufft eller vad?

2 kommentarer: