söndag 10 maj 2009

Gävle, inge bandy men Wipe Out

Tjena mittbena!
Gårdagen var fantastisk!
Jag var i Gävle med brudarna.
Vi hade suuuuuperkul!
Shoppade, åt superdupergod mat och fikade.
Tyvärr så vart det inge godis åt VV. Men sedan när vi åkte hem så satt vi med Evert och hade inte han godis va?
Jodå, det hade han.

Men det tog slut ganska fort när Ida och VV var i farten! Dom trodde att dom hade ätit upp allt så dom höll "jätte"goda miner. Inte alls avslöjande. Nedå. Alla kom såklart på det på en gång...
Och jag frågade skrattande; Har ni ätit upp alla godis?! VV och Ida sammtidigt; VV: Det var inte meningen Evert. Ida: Nej vi har inte ätit upp någonting allt är kvar. Också höll dom på så ett tag och jag bara storskrattade hela tiden. Inte alls avslöjande?! Hahaha.

Sen när jag kom hem så åt jag mat och sen kollade jag lite bandy. Men det har varit så OTROLIGT tyst nu ett tag. Jag har inte hört något. Jag har läst tidningen inte ens en liten ruta bandy... Nä det är inge kul. Nu vilöl jag att bandyn ska börja. Usch att säsongerna måste gå så fort. Men i Augusti då smäller det!!! Och högt också för då kör vi, Edsbyns IF Bandy och Edsbyns RedFarmers!!! Den starkaste klubbarna av alla!

Men nu vill jag påminna alla om att kolla på Wipe Out för det är så *PIIIIIP* bra. Ursäkta. ;)
Och jag har en liten kompis med där :) Eller liten och liten, aja... Så kollakollakolla!!!

Hare BÄST!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar