söndag 31 maj 2009

Läger,konfa och snart är det dags :D

Jaaahaa... Ja nu ligger man här fast ja egentligen borde vara ute eller göra mej iordning för kvällen...Men ja har ingen luust xD Snart kmr madre och padre hem x)Då måste jag vara klar!!!Men iaf jag har inte lagt in på länge men nu blire iaf :):)Ja i fredags så vart de lägerkulkulkul!!!

Men när vi skulle massera så började amanda massera mig men då somna ja såklart xDÅssås väckte dom aldrig mig heller xDSå Amanda vart utan massage xDMen får väl gottgöra henne nån gång...Sen vart de mer lek på lördag :DSen vart de bad me Jossee skönskönt!!! Fick lite färg men den är borta nu *SUCK*Vi var där i tre timmar(!)Sen vart de skräckis :D

Nu idag så har jag vare på konfa. Kulkul men lite jobbigt att sitta i en kyrka i lite mer än 2 timmar xD
Men sen så åkte vi hem till kicki och åt sen bada sen hem sen till kicki igen :D:D
Och min lilla rosa hasse har inte komme hem än!!! xd
Tragiskt...
HAHAH
Men min lilla älskade VV ligger hemma och har så ont i ryggen! Tkr såååsynd om henne!!!Hoppas hon kmr imorrn. Men om nni vill så kan nigärna liva upp hennes stämning lite och läsa hennes blogg :D mollystorkull.blogspot.com :D
Aja ha det bäst allt bandy´folk och kom ihåg bara 153 dagar kvar till ELITSERIERPREMIÄR!!!
JIPPEI!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar