måndag 11 maj 2009

Hejsan!
Ja nu har man fått höra den lite tråkiga nyheten då...
Bollnäs= Päer x 2
Men båda verkar tycka att det ska bli kul att utveckla sina kunskaper.
Men oxå har jag hört att Hans Andersson. Men han stannar nu. Han tyckte nog, så som jag tror att han fick för lite boll. Men jag tycker att det är en sån tur nu att han stannar eftersom att Hans Andersson är min favorit på planen. Lite tur in oturen som man brukar säga. Och fy vad jag är glad att Hasse stannar. Tack. Oxå har pappa försökt lura mej att Väli, ville tillbaka till Kalix, Svensson var kontraktlös, Tårtan till Broberg och att Jocke skulle flytta till Nässjö pga kärlek. Okok han lurade mej ganska rejält om det men men... Hahah. Men jag har iaf vare me VV idag och vi satt i en kohage och pratade både bandy och annat. Sen gick vi hem. De vart kallt och vi vågade inte gå längre utifall att de skulle komma björnar... Hahahaha. Men nu är ja iaf hemma då :)
aa nu har ja nog inte så mycket mer att säga.
Aa herrå då.
hare gött

KÄRLEK-STOLTHET-TRADITION<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar