söndag 3 maj 2009

Hemma igen :D

Hallå, nu e ja home igen.Ganska skönt men ändå inte..Jag har gjort massor av svenska.De e ganska skönt :pJag har nog skrivit 11 sidor om boken tror ja xDMen om jag har skrivit så bra de vet ja inte... xDMen helgen har varit väldigt bra :DFast syrran har smittat ner mej så jag är JÄTTEförkyld!De e inte lika bra... (N)Men nu saknar jag bandyn som en toook!!Och jag har läst massor av bandybloggar gör de de nå bättre?! Nä xakt.Men nu snart eller aa om nån timme då ska man väl kolla på wipe out. Just nu vet jag inte vad jag ska göra... Jag har ju inga läxor...Eller jo engelskan!Meen nääe jag har ingen lust med den nu. Jag borde ut och springa men då blir förkylningen bara värre får nog lugna mej tills imorrn. LUGNA MEJ! haha.Fast den filmen är inte så bra endå... För skrikig.Pappa å Pär har lyssnat på "Snälla, snälla" Precis hela helgen. Så nu sitter den som en smäck på hjärnan. Ständigt å jämt! STÄNDIGT Å JÄMT!Åsså imorn e de skola. *SUCK*

Aha hare bare gött allt fölk
Annaps. du är en ägnel om du checkar in bloggen och kommenterar ;)(a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar